مطالب مهم

ضوابط وارانتی

قابل توجه همکاران و مشتریان گرامی:
سریال و مدل دستگاه باید در پنل زیر توسط نصاب محترم ثبت شود،درغیر اینصورت فاقد اعتبار می باشد و مسئولیت آن به عهده ی نصاب و خود مشتری خواهد بود.
panel.RestVision.ir

تمامی محصولات شرکت دارای وارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد. که شرایط وارانتی بصورت زیر است:

تعهدات شرکت:
-تعویض لوازم جانبی شامل کابل USB،آنتن GPS
-تعویض یا تعمیر تاچ و LCD(به غیر از شکستگی و نوسان برق)
-تعویض قطعات داخل دستگاه در صورت بروز نقص فنی انجام می گیرد و درصورت عدم امکان تعمیر،با همان مدل یا مشابه آن تعویض شده و امکان برگشت وجه وجود ندارد.

موارد خارج از تعهدات شرکت:
-اجرت باز و بست دستگاه و هزینه ای ایاب و ذهاب ارسال کالا جهت اخذ خدمات پس از فروش به عهده مشتری می باشد.
-هرگونه آبرفتگی،تغییر ولتاژ برق خودرو، اتصالی باند و سیستم صوتی خودرو و دستکاری افراد غیر مجاز
-خدشه دار شدن سریال،هولوگرام و تاریخ برگه ضمانت
-عدم تطابق سریال دستگاه و برگه ضمانت با سامانه
ثبت وارانتی شرکت(panel.restvision.ir)

نکات مهم:
-تمام محصولات توسط واحد فنی و کنترل کیفی شرکت کامل بررسی و لیبل QC نصب می شود.
-سوکت فابریکی که همراه فریم های چینی گذاشته می شوند،در بعضی مواقع ترتیب سیم ها صحیح نمی باشد و باعث آسیب جدی به مانیتور و ابطال وارانتی می شود.لذا نصاب های گرانقدر حتما قبل جا زدن سوکت فریم ترتیب سیم های USB،باند و… را باید تست کنند و با سوکت سمت خودرو تطابق بدهند.
-مدت زمان انجام خدمات پس از فروش تابع تامین قطعات و تراکم کاری می باشد و ممکن است در برخی شرایط خاص(تحریم،نیاز به واردات قطعات خاص و…)
مقداری زمان بر باشد.

فیلم و تصاویر لیبل و بسته بندی محصولات بصورت زیر می‌باشد:

فیلم وارانتی:

6 دیدگاه در “ضوابط وارانتی

  1. مهدی گفت:

    من این مارک رو برای پارس گذاشتم ولی متاسفانه ساعت اصلا تنظیم نمیشه.جی پی اس هم عمل نمیکنه و فقط پیغام میده سیگنال ضعیف است.داخل نمایندگی ایران خودرو هم نصب کردم مراجعه میکنم میگن همه شون همینطورن.ب پشتیبانی شرکت زنگ میزنم میگه ب جایی که نصب کردی مراجعه کن.اخه چرا پیگیر کار مشتری نیستید.

    1. bonyadi گفت:

      با سلام
      با واحد فروش تماس بگیرید
      واحد فروش: 09394175585

  2. Ali moghaddam گفت:

    متاسفانه من هم مثل دوستمون که در بالا عنوان کرد نصب کردم نه ساعت کار میکنه نه جی پی اس

    1. bonyadi گفت:

      لطفا با شماره شرکت تماس بگیرید

  3. aliasghar گفت:

    درود.وقت بخیر.من همین مدل که تصویرش در بالا است را روی سورن پلاس های سری جدید نصب کردم.ضمن احترام به نظر اون دو تا هموطن عزیز ما که فرمایش کردند تنظیم ساعت و جی پی اس دستگاه آنها مشکل دارد ، بنده این دو تا مشکل را اصلا ندارم.هم ساعت به درستی تنظیم شده و هم جی پی اس دستگاه بر روی مدل سورن پلاس که من دارم به خوبی کار می کنه.فقط تنها ایرادش این که چون سیستم اندرویدش از این سیستم جدیدها هستش و اینکه چون داخلشون سیمکارت نیست که با شبکه مخابراتی تنظیم بشن ، باید بصورت دستی تنظیم کرد و مشکل بعدی اش این که بعد هر دفعه خاموش کردن ماشین ، ساعت دستگاه روی زمانی که ماشین خاموش شده باقی می ماند که بعد از روشن کردن دوباره ماشین و گذشت کمتر از 2-3 دقیقه ، ساعت به زمان حال برمیگرده.

    1. bonyadi گفت:

      با سلام
      لطفا با واحد پشتیبانی در ساعات 9 الی 22 تماس بگیرید.
      شماره 09386655585

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *