قابل توجه همکاران و مشتریان گرامی:
سریال و مدل دستگاه باید در پنل زیر توسط نصاب محترم ثبت شود،درغیر اینصورت فاقد اعتبار می باشد و مسئولیت آن به عهده ی نصاب و خود مشتری خواهد بود.
panel.RestVision.ir
تمامی محصولات شرکت دارای وارانتی و خدمات پس از فروش میباشد. که شرایط وارانتی بصورت زیر است:
تعهدات شرکت:
-تعویض لوازم جانبی شامل کابل USB،آنتن GPS
-تعویض یا تعمیر تاچ و LCD(به غیر از شکستگی و نوسان برق)
-تعویض قطعات داخل دستگاه در صورت بروز نقص فنی انجام می گیرد و درصورت عدم امکان تعمیر،با همان مدل یا مشابه آن تعویض شده و امکان برگشت وجه وجود ندارد.
موارد خارج از تعهدات شرکت:
-اجرت باز و بست دستگاه و هزینه ای ایاب و ذهاب ارسال کالا جهت اخذ خدمات پس از فروش به عهده مشتری می باشد.
-هرگونه آبرفتگی،تغییر ولتاژ برق خودرو، اتصالی باند و سیستم صوتی خودرو و دستکاری افراد غیر مجاز
-خدشه دار شدن سریال،هولوگرام و تاریخ برگه ضمانت
-عدم تطابق سریال دستگاه و برگه ضمانت با سامانه
ثبت وارانتی شرکت(panel.restvision.ir)
نکات مهم:
-تمام محصولات توسط واحد فنی و کنترل کیفی شرکت کامل بررسی و لیبل QC نصب می شود.
-سوکت فابریکی که همراه فریم های چینی گذاشته می شوند،در بعضی مواقع ترتیب سیم ها صحیح نمی باشد و باعث آسیب جدی به مانیتور و ابطال وارانتی می شود.لذا نصاب های گرانقدر حتما قبل جا زدن سوکت فریم ترتیب سیم های USB،باند و… را باید تست کنند و با سوکت سمت خودرو تطابق بدهند.
-مدت زمان انجام خدمات پس از فروش تابع تامین قطعات و تراکم کاری می باشد و ممکن است در برخی شرایط خاص(تحریم،نیاز به واردات قطعات خاص و…)
مقداری زمان بر باشد.
فیلم و تصاویر لیبل و بسته بندی محصولات بصورت زیر میباشد:
فیلم وارانتی: